Filterförvaring!


För kamerafilter

Jag har haft mina 4 st fotofilter flytande runt, liggandes litet här och där och insett att det inte är det allra bästa för dom! Jo, jag har ju små plastfodral för vart och ett av dom, men i praktiken har det inte känts särskilt praktiskt! Det är då googlandet börjar! Till slut fann jag denna snygga filterförvaring, som går ner i kameraväskan intill kameran! Det känns väldigt smidigt! Jag är så nöjd eftersom den dessutom ser litet kvinnlig ut!

Som en plånbok

Så här ser den ut ihopvikt! Riktigt snygg eller hur? Firman jag hittade den på heter ”Cochise Design”, jag beställde och inom några dagar hade jag den hos mig!

Våren, ja! Det är väldigt mulet väder och blåsigt här! Men nu är all snö borta. Det finns bara någon enstaka snöhögrest kvar där det varit en rejäl snöhög. Och det är faktiskt plusgrader numera. Det är ju april månad och ännu kanske vi inte ska vänta oss någon överdriven värme, men gissa om jag längtar efter värme och sol! Jag skulle behöva få litet färg, bara litet lagom så jag inte ser så vintrig ut!

Ha det så gott där ni är!

 

~ av Ingegerd på 29 april 2013.

Kommentera

 
