Våren är här!


Våren är här!

Idag blir det ett mycket kort inlägg! Igår köpte jag tre små hornvioler i olika blåa toner hos Sörvalla Blomsterhandel! Jag tror att det är rekord med att jag har violer/penséer redan i slutet av mars! Det har inte hänt under dom år jag hittills bott i Norrland! Alla tre är samplanterade i en större plastbytta jag ska ställa ut på balkongen så småningom! Ännu kommer dom bara ut vid tjänlig väderlek, dvs sol och rätt så skönt! Och definitivt inne på nätterna ett bra tag till!

Dessa små älsklingar måste väl ändå vara ett väldigt tydligt vårtecken! 😀

 

~ av Ingegerd på 27 mars 2013.

2 svar to “Våren är här!”

  1. Å va fina dom är! Ja nu är våren påväg med stormsteg härligt när mab slipper att ta på sig så mycket klädet när är man går ut! Å alla dessa vackra blommor härligt!!! Massor med goa kramar från mig!! ♥

Kommentera

 
