Fjärde söndagen i Advent!


4e advent

Godmorgon allihop! Det är Fjärde söndagen i Advent och det är dan före Doppareda´n! Härligt! Julen är nära! I morgon, i morgon! 🙂

Jag ska handla det allra sista idag! Salladen måste vara fräsch och se god ut! Och så ska jag förbereda ett slags julgodis vi har! Man tar torkade aprikoser, delar dom men inte riktigt hela vägen igenom, lägg i en liten bit ädelost och lägg en bit valnöt på toppen! Ja, det är bara hur gott som helst! Det har blivit en tradition numera!

Jag ska också förbi dottern med julklappar och revbensspjäll så jag inte får så mycket att bära i morgon. Jag ska fixa det sista med städningen här hemma hos mig och sedan får det vara bra! Jo, ett julbad också bara för att det är så skönt! Ikväll ska jag tända ljus och bara mysa!

Ha en riktigt skön söndag!

 

~ av Ingegerd på 23 december 2012.

Kommentera

 
