Glad Midsommar!


Jag önskar er alla en riktigt GLAD MIDSOMMAR redan idag med några vilda blommor! Vädret är jättefint även om det blåser en del, men solen lyser idag också! Härligt!

I skrivande stund (ca 7.15) vet jag inte om lille M-x kommer hit idag. Han var så hes igår att han tappade rösten. Det skulle vara hans sista dag på fritids på bra länge. I morgon blir det litet midsommarfirande hos min dotter. Vi ska klä oss sommarfina till fest även om det ösregnar och är mulet ute.

Jag önskar er alla en härlig midsommarhelg med fint väder överallt!

 

~ av Ingegerd på 21 juni 2012.

2 svar to “Glad Midsommar!”

  1. Hej Ingegerd!
    Vilken fin blomstertavla du gjort!
    Jag hoppas du fick en fin midsommarafton igår. Tyvärr var väl vädret inte det roligaste här nere hos oss i det innersta av Skåne. Mulet, lite regn på eftermiddagen och solen visade sig först kl. 21.00!
    Kram Pia

    • Tack, Pia! Midsommaren har inneburit rätt hyfsat väder, varmt och skönt, men rätt molnigt! Dock har några av oss blivit sommarförkylda, vilket inte är särskilt kul!
      Önskar dig en härlig sommar!

Kommentera

 
