Aplarna har slagit ut!


Dessa underbara aplar växer inne på vår gård mellan husen alldeles utanför min balkong. Det är två stycken, men precis likadana! Häromdagen fotade jag bara knoppar, det var kyligt och grått väder.

Nu har aplarna slagit ut och jag är helt förstummad över alla vackra blommor. De små träden är helt mörkrosa av alla blommor. Det måste vara Brunflos vackraste! Klicka på fotona, måste ses i litet större format!

~ av Ingegerd på 24 juni 2010.

2 svar to “Aplarna har slagit ut!”

  1. Så prunkande vackert! Härlig färg på blommorna, du får ta en helbild på träden också 🙂
    Jag har precis fotograferat några av mina blommor på balkongen, det blommar så fint nu.
    Och så önskar jag dig en skön Midsommarhelg,
    ha det gott!

  2. Underbara bilder! Vilken färg.

    kram

Kommentera

 
