Gott nytt år!


Gott nytt år önskar jag er alla! Nej, nyårslöften har jag inga numera, men jag har några tankar om fotografering, som jag vill uppfylla. Jag ska lägga ner ännu mer allvar i mitt fotograferande, vara mera noggrann, ta litet längre tid på mig och vara litet mer kritisk. Jag har ju ändå lärt mig en del nu och ska försöka få högre kvalitet i mina foton. Och så ska jag lägga ner mera krut på att hitta vilda orkidéer! Jag måste ut tidigare på sommaren för att lyckas med det! Ha det så gott, så ses vi kanske igen!

~ av Ingegerd på 31 december 2009.

2 svar to “Gott nytt år!”

  1. Härlig röd blomma. Gott nytt 2010!

  2. God Fortsättning Ingegerd! Hoppas det blir ett bra fotoår, 2010.

Kommentera

 
