Stjärnor i repris


Så här nära jul är det aktuellt med stjärnor överallt. Mina grässtjärnblommor är en favorit i repris, men det är inte samma foton som tidigare.

Just nu väntar jag på att mina amaryllisar ska slå ut så jag kan ta fina foton (hoppas jag). Den röda har redan börjat slå ut, men den är inte fin inuti. Den är nästan litet torr. Jag är litet besviken. Det kommer flera blommor på den, som jag hoppas på. Jag har även en rosa och en vit amaryllis. Något foto ska jag väl ändå få till!

~ av Ingegerd på 19 december 2009.

Kommentera

 
